ساخت تیتراژ پایانی "وام عسل" با صدای محسن چاوشی

ساخت تیتراژ پایانی فیلم سینمایی "وام عسل" با صدای محسن چاوشی به پایان رسید و این فیلم آماده نمایش شد.

"فرید ولی زاده" تهیه کننده فیلم سینمایی "وام عسل" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت تیتراژ فیلم سینمایی "وام عسل" با صدای "محسن چاوشی" به پایان رسید و این فیلم آماده پخش شد.
 
وی ادامه داد: این فیلم از اواخر اردیبهشت ماه 92 کلید خورد و بعد از 30 جلسه فیلمبرداری در جنوب شهر، شهرک غرب، فلکه دوم صادقیه و راه آهن و فیلمبرداری سکانسهای تیتراژ در خرداد ماه 92 به اتمام رسید و مراحل فنی فیلم به خاطر حساسیت‌ها در پردازش موضوع نزدیک به شش ماه به طول انجامید.
 
این تهیه کننده این فیلم با مضمون اجتماعی در قالب طنز موقعیت، در نهایت سادگی به مسائل و مشکلات زندگی در کلان شهر تهران می‌پردازد.
 
"وام عسل" قصه محمود ویزیتور پخش فیلم‌های خانگی است که با دریافت وام برای بردن همسرش گلی به ماه عسل با مشکلاتی روبرو می‌شود.
 
گفتنی است، "فرید ولی‌زاده"، "علیرضا اوسیوند"، "حدیثه تهرانی"، "محمد شیری"، "مهدی امینی خواه"، "خشایار راد"، "شهین تسلیمی"، "حسین سلیمانی"، "کیمیا باباییان"، "لادن سلیمانی"، "محسن حاجیلو"، "فرحناز منافی ظاهر"، "هدایت‌الله سجادی"، "حامد تهرانی"، "فرج الله گل سفیدی"، "کیوان ملک مطیعی"، "سعید فخاری"، "سونیا اسپهرم"، "کیانوش گرامی" و "سحر قریشی" از بازیگران این اثر هستند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سعيد
۰۳:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام لطف بعضي از دوستان در سايتهاي زرد وغير مرجع صحبت نكنند و منتظر اين تيتراژ باشند من كه ديدم لذت بردم .
Netherlands
رضا
۰۰:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
ازحسن سلیقه عوامل فیلم بابت انتخاب آهنگ آقای چاوشی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
eman
۱۲:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
چه تیتراژی بشه به خدا
United States of America
علی
۱۰:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
بیشتر منتظر تیتراژ هستم تا فیلم. تاریخ پخش کی هشت؟
آخرین اخبار