آیت‌الله علوی‌گرگانی:

صدور انقلاب با جنگ محقق نمی‌شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: صدور انقلاب به دنیا با پدیده جنگ صورت نمی‌گیرد و نظام اسلامی هرگز به دنبال جنگ و تجاوز نبوده است، بلکه خوبی‌ها و معنویات انقلاب را به دنیا صادر کرد تا آثار و برکات نهضت به نمایش گذاشته شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله علوی‌گرگانی" امروز در دیدار اعضای بسیج اصناف قم با اشاره به این‌که مردم قم باید خداوند را شاکر باشند، چرا که حرکت بزرگ انقلاب از قم سرچشمه گرفت اظهار داشت: اگر امروز برکت انقلاب، چشم مردم دنیا را خیره کرده است از برکت قم و حوزه علمیه می‌باشد.

معظم له تصریح کرد: امام‌(ره) در طول مبارزات خود صدمات بسیاری را تحمل کردند، اما سرانجام خداوند با پیروزی انقلاب به ایشان عزت عنایت کرد.
 
آیت الله علوی گرگانی افزود: امروز 35 سال از انقلاب می‌گذرد و ما ایرانیان باید همواره این نعمت را زنده نگه داریم.
 
وی تصریح کرد: بهترین نظامی که به نام اسلام در دنیا وجود دارد، جمهوری اسلامی است که در مسیر اهل‌بیت‌(ع) حرکت می‌کند، اما نیازمند توجهات بیشتری نیز در این زمینه می‌باشد.
 
معظم‌له با اشاره به سخن امام‌(ره) مبنی  بر لزوم صدور انقلاب به دنیا اظهار داشت: صدور انقلاب به دنیا با پدیده جنگ صورت نمی‌گیرد و نظام اسلامی هرگز به دنبال جنگ و تجاوز نبوده است، بلکه خوبی‌ها و معنویات انقلاب را به دنیا صادر کرد تا آثار و برکات نهضت به نمایش گذاشته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: باید دل بندگان خدا را در کشورهای دیگر به سمت ایران سوق داد و این مسئله در صورتی محقق می‌شود که مردم ایران نیز در برخی زمینه‌ها خود را اصلاح کنند.
 
معظم‌له در پایان تاکید کرد: در دهه مبارکه فجر، باید نعمت‌های انقلاب را به نسل‌های جدید انتقال داد تا آنها متوجه شوند چه سختی‌ها و مشکلاتی وجود داشته است تا نهضت به پیروزی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار