سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

"حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری" در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت

"حجت‌الاسلام ناطق نوری" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، "حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری" در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

گفتنی است؛ خیابان‌های تهران بزرگ، این شهر پرخاطره بار دیگر به یاد رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این ملت همیشه در صحنه به جوش و خروش درآمده است.  
 
35 سال از قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) می‌گذرد و تهران همچنان در تسخیر امت حزب‌الله است، امتی که هر مشکل و مانعی را در طول این 35 سال گذشته با حضور به موقع خود از بین برده اند.  
 
حضور در این رود خروشان واسطه‌ای می‌شود تا از نزدیک چهره‌های اقشار و سنین گوناگون را در میان‌شان مشاهده کنیم؛ بزرگسالانی که عمق‌ نگاهشان خاطره‌های گفته و ناگفته چنین روزی در 35 سال پیش را در بر دارد.  
 
مردان و زنانی که از هر قشری با صلابت و امید در خیابان‌ها قدم گذاشتند، جوانان و نوجوانانی که اگرچه از آن خاطره بی‌نظیر ندارند اما در یک چیز با نسل گذشته مشترکند و آن حضور در صحنه است و البته کودکانی که صاحبان و سازندگان فردای این سرزمین هستند.  
 
اکنون اما دشمنی‌ها با این ملت و جمهوری اسلامی‌ پایان نیافته، بلکه در اشکال و صور جدیدی خودنمایی می‌کند.  
 
بدخواهان از گزینه‌های روی میز علیه این ملت سخن گفته و متکبرانه سودای سلطه بر خاک این سرزمین کهن را در دل می‌پرورانند، شاید به همین خاطر باشد که هر بار نوبت به شعار "مرگ بر آمریکا" می‌رسد تمام مردم با همه توان‌شان این شعار را چندین بار فریاد می‌زنند.  
 
اما امروز، 22 بهمن ماه 1392 خیابان‌ها هر لحظه شلوغ‌تر می‌شوند و موج خروشان ملت تمامی ندارد، تمام نشانه‌ها حاکی از تکمیل حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.  
 
به نظر می‌رسد گزینه ملت ایران هر گزینه دیگری را از روی میز محو کرده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ناطق ، نوری ، جمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار