در شبکه جام‌جم؛

حامی به "دل آرام" می‌آید

برنامه "دل‌آرام" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی هشامی با محوریت نقد و بررسی آثار موسیقی جمعه از شبکه جام‌جم 1 روی آنتن می‌رود.

علی هشامی کارگردان و تهیه کننده برنامه"دل آرام" درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه با محوریت موسیقی به معرفی موسیقی و خواننده‌های جدید درحوزه کلاسیک، پاپ و سنتی خواهد پرداخت.  

وی با اشاره به اینکه این برنامه موسیقیایی میزبان مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: مجله موسیقی "دل آرام" چالش‌های موجود در موسیقی را مورد واکاوی قرار می‌دهند.  

هشامی بیان کرد: در برنامه "دل‌آرام" سعی داریم تا همگام با مناسبت‌های مختلف به موسیقی مرتبط با آن مناسبت خاص و در کنار آن به موسیقی آیینی و نواحی عن بپردازیم.  

این تهیه کننده گفت: این برنامه با محوریت نقد و آثار موسیقی جمعه این هفته 26 بهمن میزبان حمید حامی، حمید دیبازری، محمد علی بهمنی و مهرزاد خواجه‌امیری است.  

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گروه فرهنگ و تاریخ شبکه جهانی جام‌جم تهیه و تولید شده خاطر نشان کرد: علی ملاحسینی مجری کارشناس سجاد عزیزی آرام مدیر اجرایی برنامه و فریدون سرخوش هماهنگ کننده این برنامه هستند.   
 
گفتنی است: قسمت اول از برنامه موسیقیایی (دل‌آرام) جمعه 25 بهمن ساعت 15:00 از شبکه‌ جهانی جام‌جم 1 به روی آنتن می‌رود.  

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار