حاج محمدرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکنون قیمتی برای افزایش "نرخ بنزین" به صورت رسمی اعلام نشده است

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با تاکید بر اینکه تاکنون سناریوهای قیمتی و ساز و کار عرضه بنزین به جایگاهداران اعلام نشده است، تصریح کرد: با این وجود، شنیده های جایگاهداران هم از افزایش قیمت بنزین به 700 و 1050 تومان حکایت دارد.

بیژن حاج محمدرضا امروز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری نشست هماهنگی بین جایگاهداران سوخت استان تهران و مسئولان و مدیران شرکت پخش فرآورده های نفتی تهران، گفت: روز شنبه براساس فکسی که از طرف شرکت منطقه تهران دریافت کردیم قرار براین شد در این جلسه شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: در این نشست، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از جایگاهداران درخواست کرد خود را برای افزایش قیمت بنزین آماده کنذ.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با تاکید بر اینکه تاکنون سناریوهای قیمتی و ساز و کار عرضه بنزین به جایگاهداران اعلام نشده است، تصریح کرد: انجمن جایگاهداران پیشنهاد افزایش قیمت بنزین به 700 و 1050 تومانرا دادهاما این سناریوها رسما توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: از روز گذشته به تمامی جایگاهداران سوخت برای افزایش احتمالی قیمت بنزین اطلاع رسانی شده است اما در خصوص افزایش قیمت بنزین ابلاغیه رسمی دریافت نکردیم.
حاج محمدرضا خواستار همکاری مردم با جایگاهداران در صورت هرگونه افزایش قیمت بنزین شد و افزود: با جایگاهداران سراسر کشور هم مذاکره و گفتگو کرده‌ایم که از درگیری با مردم اجتناب کنند همچنین در زمینه سنایورهای افزایش قیمت ابلاغیه دریافت نکرده ایم اما بصورت غیر رسمی این راموضوع شنیدیم.

وی بنزین آزاد را 1050 تومان و 700 تومان برای کارت هوشمند اختصاص یابد.

* تا به این لحظه مصوبه ای برای افزایش قیمت بنزین ابلاغ نشده است

داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: هرگونه تصمیمی برای تعدیل قیمت بنزین به شرکت های مربوطه در قالب مصوبه دولت ابلاغ می شود اما هیچ ابلاغیه ای تا این لحظه در خصوص افزایش قیمت بنزین نداشتیم.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران هیچ گونه نشستی با انجمن جایگاهداران در خصوص تعدیل قیمت بنزین نداشته است. شرکت پخش این موضوع را تکذیب می کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: سامانه سوخت یک سیستم منظم و یکپارچه است و نیاز به آمادگی قبلی برای تعدیل قیمت ها ندارد. هرزمان دولت مصوبه جدیدی برای تعدیل قیمت بنزین داشته باشد بلافاصله در سسیتم سوخت رسانی کشور اعمال می کند.
انتهای پیام/


برچسب ها: بنزین ، گرانی ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار