ثبت نام دانش پژوه جدید در انستیتو ملی بازی سازی

انستیتو ملی بازی سازی در بهار 93 از علاقمندان به آموزش در دوره های مختلف بازی سازی ثبت نام می کند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، انستیتو ملی بازی سازی زیر مجموعه معاونت آموزش این بنیاد به عنوان نخستین مرکز آموزش تخصصی ساخت بازی در کشور در نظر دارد برای جذب علاقمندان به آموزش در دوره های مختلف بازی سازی در بهار 93 اقدام کند.

روند آموزش در این معاونت متشکل از دوره آموزشی در انستیتو ملی بازی سازی، کارگاه های تخصصی، فیلم و کتاب های آموزشی، رویدادهای بازی سازی و انجام طرح های بازی سازی در مرکز رشد بازی سازی و انتشار آن در بازار است.

انستیتو در چهارمین سال فعالیت خود در نظر دارد برای چهارمین بار علاقمندان به گذراندن دوره های آموزشی را ثبت نام کند. این دوره ها شامل دروس مختلف عمومی، پایه، تخصصی و پروژه است. مدت این دوره ها حدود دو سال و هزینه آن به صورت ترمی و با توجه به دروس اخذ شده دریافت می شود.

دروس مختلف با توجه به تخصص های مورد نیاز در طرح های بازی سازی در قالب رشته ها ی،"طراحی بازی رایانه ای (Game Design)"،"برنامه نویسی بازی های رایانه ای (Gameplay Programming) "،"اصول هنر دو بعدی در بازی های رایانه ای (Principles of 2D Art for Video Game) "و"اصول هنر سه بعدی در بازی های رایانه ای (Principles of 3D Art for Video Game) " تفکیک می شود؛دروس هر رشته مطابق با جدول پیشنهادی در هر ترم به دانش پژوهان اریه می شود.

تمامی اساتید این مرکز از افراد خبره  و با تجربه  بازی سازان متخصص بوده که درطرح های موفق و ایرانی نقش مؤثر داشته اند. این انستیتو با در اختیار داشتن فضایی استاندارد و تجهیزاتی مدرن، امکانات لازم را جهت بالا بردن سطح کیفی آموزش در اختیار دانش پژوهان قرار داده است. 

برگزاری جلسات مشاوره انتخاب رشته، اعطای گواهینامه بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برگزاری آزمون های عملی، برگزاری کارگاه های آموزشی و.... از دیگر فعالیت های این مرکز آموزشی است.
افرادی که تمایل دارند دروس مورد علاقه خود را به صورت تک درس اخذ کنند، می توانند در ترمی که آن درس ارایه می شود اقدام به ثبت نام کنند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در کلاس های آموزشی با مراجعه به انستیتو ملی بازی سازی (تلفن: 05-88305904 ) و تکمیل فرم های مربوطه، جهت شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.