شگفت انگیزترین نقاشی های انگشتی +عکس

"زاریا فورمن" نقاشی است که با دستانش می تواند هنرنمایی کند و نقاشی هایی می کشد که شاید هیچوقت پیش از این مانندش را ندیده باشید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کشیدن نقاشی های شگفت انگیز کار هر کسی نیست و کمتر افرادی هستند که می توانند با استفاده از قلمو و رنگ شاهکارهای مختلفی را خلق کنندکه چشم هر انسانی را نوازش می دهد. این نقاش ها معمولا در دل تاریخ باقی می مانند و هیچ وقت فراموش نمی شوند.

در میان تمام نقاشان حرفه ای عده ای هم هستند که با هنری خاص کار خود را ادامه می دهند و کمتر از آن ها نامی بده می شود. یک از این نقاش های "زاریا فورمن" نام دارد. این نقاش آمریکایی توانایی خاصی در کشیدن نقاشی های خراق العاده با انگشتان دست دارد.



کاری که در بچگی به شیطنت از آن یاد می شود حالا در دستان این نقاش به هنری بسیار زیبا تبدیل شده است. سبک نقاشی "فورمن" واقع گرایانه است و در نقاشی های او می توان جزئیات زیاد را نیز به راحتی مشاهده کرد. او بیشتر از طبیعت و مخصوصا دریا و کوهای یخی نقاشی می کشد.

به گفته او کشیدن هر کدام از این نقاشی های خراق العاده زمان زیادی را از او می گیرد و برخی ممکن است تا یک ماه زمان لازم داشته باشد. در ادامه می توانید برخی از نقاشی های جالب او را مشاهده کنید.














اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
از اين بهتر نديدم...
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۲۳:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
واقعا عالیه
آخرین اخبار