گزارشی از شغل دوم رضا جاودانی مجری برنامه‌های ورزشی؛

از گزارشگری فوتبال تا وکالت در دادگاه‌ها

«رضا جاودانی» مجری برنامه "همگام با ورزش" و "ویژه برنامه‌های لیگ قهرمانان"، حضورش در برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما را نشان داده است شغل ديگري دارد که به آن مي‌پردازيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا جاودانی که با حضور در برنامه‌های ورزشي "از نگاه دو" ویژه برنامه‌های لیگ قهرمانان اروپا، خود را به عنوان مجری برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما مطرح کرد، شغل مهمتری هم دارد. جاودانی بعد از حضور در این برنامه‌ها، مجری‌گری برنامه «دایره طلایی» را عهده‌دار شد که نوعی رقابت اهالی کشتی با برنامه 90 بود.

لازم به ذکر است که جاودانی اجرای برنامه "مردان آهنین" را هم بر عهده داشت اما تمام این‌ها برای مجری خوش صحبت برنامه فوتبال برتر و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان شغل دوم محسوب می‌شود.

او کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و وکیل پایه یک دادگستری است و جالب اینکه وکالت در حوزه ورزش را نمی‌پذیرد چرا که مدتی پیش به او پیشنهاد حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم شده بود که نپذیرفت.

ظاهراً او به تهیه کنندگی برنامه‌های سیما و حضور در قاب شیشه‌ای علاقه بیشتری دارد و ترجیح می‌دهد در زمینه ورزش فعال باشد تا حقوق و وکالت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار