با حکم آیت‌الله آملی لاریجانی؛

"جهانگیر" رئیس سازمان زندان‌‌ها شد/ انتصاب اسماعیلی به‌عنوان رئيس كل دادگستری استان تهران

آيت‌الله آملی لاريجانی با صدور احكام جداگانه‌ای رؤسای جديد سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمينی و تربيتی و دادگستری كل استان تهران را منصوب كرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومی قوه قضاييه آيت‌الله آملی لاريجانی با صدور احكام جداگانه‌ای رؤسای جديد سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمينی و تربيتی و دادگستری كل استان تهران را منصوب كرد.

بر این اساس علی اصغر جهانگير به رياست سازمان زندان‌ها منصوب شد.

متن حكم به شرح زير است:

جناب آقاي اصغر جهانگير

نظر به تجربيات مديريتی و ارزنده شما در قوه قضاييه به موجب اين ابلاغ جنابعالی به رياست سازمان زندانها و اقدامات تأمينی و تربيتی كشور منصوب می‌شويد.

اميد است با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سياست‌های راهبردی قوه قضاييه و انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

آيت ا... آملی لاريجانی همچنين با صدور حكم ديگری غلامحسين اسماعيلی را به عنوان رئيس كل دادگستري استان تهران و رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر تهران منصوب كرد.

متن حكم به شرح زير است:

جناب آقاي غلامحسين اسماعيلی

به موجب اين حكم به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستری استان تهران منصوب می‌شويد.

 اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليتهای سنگين ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسيدگی به محرومين و ستمديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظايف الهی با رعايت دقيق موازين شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مويد باشيد.
 
همچنين سيد عليرضا آوايی رئيس كل سابق دادگستری تهران به لحاظ تجارب طولانی در امر قضا حسب درخواست دادگاه عالي انتظامی قضات به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، زندان ، اوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار