رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- تایلند؛

4نماینده کشورمان فینالیست شدند/آیینی در دیدار رده‌بندی

در روز پایانی رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا که در شهر چونبوری تایلند در حال برگزاری است 4 نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند و یک کشتی گیر نیز در دیدار رده‌بندی کشتی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نتایج کشتی گیران کشورمان در روز پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی علی خلیل زاده در دور نخست با نتیجه 9 بر یک ترایوت از تایلند را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 – صفر سرای بای از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار اوخونوف از تاجیکستان است.

در وزن 100 کیلوگرم کشتی فرنگی علی اصغر شهبازی در دور اول 8 – صفر فوجی موتو از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز با همین نتیجه شهاب الدینوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه یافت. حریف وی در این دیدار رومن کیم از قرقیزستان است.

در وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی جائه پارک از کره جنوب را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد زاید از یمن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار چول کوم ری از کره شمالی است.

در وزن 46 کیلوگرم کشتی آزاد عرفان آیینی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیری از تایوان را شکست داد وی در دور با ضربه فنی مقابل نارمانداخ از مغولستان شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. آیینی در این گروه با شکست فوردیچ از تایلند به دیدار رده بندی راه یافت . حریف وی در این دیدار آراکی از ژاپن است.

در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد نادر نصری در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 روزمتوف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد الصبری از یمن گذشت. نصر ی در دور سوم 8 بر صفر ناون از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال اوتوگورو از ژاپن است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.