دیدار رئیس و دبیرکل کمیته المپیک از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با حضور در بوداپست مجارستان با رئیس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،کیومرث هاشمی، رئیس و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران روز گذشته با حضور در بوداپست مجارستان ضمن بازدید از مقر فدراسیون بین المللی وزنه برداری، دیدارهای مفصلی را با دکتر تاماش آیان رئیس این فدراسیون و برخی همکاران و دست اندرکاران آن مجموعه برگزار کردند.

این سفر که نخستین سفر بین المللی گروه کاری جدید در کمیته المپیک ایران محسوب می شود، در راستای توسعه روابط ورزشی ایران با فدراسیونهای بین المللی و تاثیرگذار انجام شد.
در این دیدارها، دوطرف پیرامون توسعه بیشتر و نزدیک تر همکاری ها، اجرای سیاستهای نزدیک و یکسان در زمینه مبارزه با دوپینگ، تقویت فدراسیون ملی وزنه برداری، تقویت دانش مربیان و نیز برگزاری سمینارها و سمپوزیومهای آموزشی بحث و گفت و گو کردند.

در یکی از مهمترین بخشهای این گفت و گوها، رئیس کمیته المپک کشورمان درخواست برگزاری یک دوره رقابت مهم بین المللی را به دکتر تاماش آیان اعلام کرد که ضمن استقبال از سوی IWF، قرار شد در این رابطه بحثهای مفصل تری صورت گیرد.

برگزاری نشستهای کارشناسی با مدیران داخلی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در رابطه با برگزاری دوره های تخصصی ضد دوپینگ و برگزاری دوره های دانش افزایی مربیان از جمله دیگر از بخشهای سفر مدیران کمیته المپیک ایران در مجارستان بود.

همچنین نمایندگان کشورمان در این سفر خود به بوداپست مجارستان با مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان، مسئولان آکادمی ملی المپیک مجارستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان دیدار و گفت و گو کردند که شرح آن در گزارشهایی جداگانه خواهد آمد.
برچسب ها: المپیک ، هاشمی ، شهنازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
..........................................................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
خانم سیما لیموچی وخانم ندا شهسواری حالا بجای اینکه مربی با شاگردش به المپیک ریو برن، قراره رئیس فدراسیون بجای مربی بره!!!
لطفا اشتراک بزارید برسه به دست مسئولین و جلو این حق خوری گرفته بشه.
آخرین اخبار