افسانه مار دوش" آژی‌دهاک" در شبکه پویا

انیمیشن «افسانه ماردوش» که شامل قسمت‌های جام جهان‌بین، آژی‌دهاک و نبرد فریدون است با تکنیک عروسکی تک فریم به کارگردانی حسین مرادی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرکزپویانمایی صبا تولید شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن «افسانه ماردوش» که شامل قسمت‌های جام جهان‌بین، آژی‌دهاک و نبرد فریدون است با تکنیک عروسکی تک فریم به کارگردانی حسین مرادی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرکزپویانمایی صبا تولید شده است.

بخش اول این انیمیشن به نام «جام جهان‌بین» است که به پیدایش جهان تا پادشاهی طهمورث می‌پردازد؛ ماجرا از پادشاهی جمشید شاه آغاز می شود و با یافتن جام جهان بین که در دست اهریمن است ادامه پیدا می‌کند.

بخش دوم ،  که قرار است روز دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه پویا پخش شود «آژید هاک»  نام دارد که ماجرای جمشید است که به جام جهان‌بین دست یافته و با مرداس فرزند ناخلف ضحاک درگیر می‌شود، شیطان بر شانه‌های ضحاک بوسه می‌زند و مارهایی بر شانه ضحاک می‌روید و پس از آن تسخیر ایران توسط قدرت شیطانی‌اش.

بخش سوم «نبرد فریدون» داستان پیشگویی بدنیا آمدن فریدون فرزند فرانک است که به گفته پیشگویان قرار است ضحاک را هلاک کند، ضحاک تا این نکته را در می‌یابد فرمان به قتل نوزادان می‌دهد و.....

لازم به ذکر است این سه گانه را فریدون دانشمند نوشته است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار