صنف کیف و کفش در تهران قدیم ساماندهی می‌شود

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از ساماندهی صنف کیف و کفش در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی، مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ساماندهی صنف کیف و کفش در نواحی شش گانه منطقه 12 به ویژه محله هرندی و بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح از خرداد ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی،‌ ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
الله‌وردی اظهار داشت: در این طرح بیش از 34 واحد صنف کیف و کفش در نواحی شش‌گانه منطقه 12 با نظارت کارشناسان ساماندهی شهرداری منطقه 12 ساماندهی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی صنف کیف و کفش در نواحی شش گانه منطقه 12، استفاده از دستگاههای بی‌خطر و بدون صدا، تعیین زمان کاری، تعیین سقف کاری، رفع سد معبرهای صنف کیف و کفش، رعایت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در واحد و صنف‌های کیف و کفش از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
الله‌وردی خاطرنشان کرد: انجام مذاکره اولیه با اتحادیه دوزندگان کیف و کفش به منظور تهیه مکان مناسب برای انتقال صنف کیف و کفش به آن مکان، برگزاری نشست‌های تعیین تکلیف صنف کیف و کفش با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه 12، شرکت ساماندهی شهر تهران و اتحادیه دوزندگان کیف و کفش از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار