رشت /

افزایش 6 هزار هکتاری محدوده منطقه آزاد انزلی

با تایید رئیس جمهور و تصویب نامه وزیران عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی محدوده منطقه آزاد انزلی بیش از 6 هزار و 400 هکتار افزایش یافته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به هنگام بازدید معاون برنامه ریزی مناطق آزادکشور از این منطقه گفت : در اردیبهشت امسال محدوده منطقه آزاد انزلی از 3 هزار و 200 هکتار به بیش از 9 هزار و 600 هکتار افزایش یافته است.

رضا مسرور افزود: با پیوستن فرودگاه بین المللی سردار جنگل به منطقه آزاد علاوه بر گسترش جغرافیایی شاهد توسعه فعالیت های اقتصادی ، تجاری ، صنعتی و گردشگری این منطقه در آینده خواهیم بود .

محمد سعیدی کیا ؛ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور و هیات همراه از طرح های عمرانی ، محدوده تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی ، محدوده جدید الحاقی و فرودگاه سردار جنگل رشت بازدید کرد .

اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی سال 83 به تصویب هیأت وزیران رسید و محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی در سال 84 از طرف هیأت وزیران تعیین و ابلاغ شد که بر اساس آن منطقه آزاد انزلی در سه بخش و محدوده مجزای بندری آغاز به کار کرد ./س


 



برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.