نخستین جشنواره علمی - پژوهشی ایثار و شهادت برگزار می شود

ییس مرکز آموزش جامع علمی - کاربردی امام خمینی(ره) از برگزاری نخستین جشنواره علمی - پژوهشی ایثار و شهادت در کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید، «محمدرضا گروسی» گفت: این جشنواره با محوریت علوم انسانی در سه حوزه گروه های ایثارگری، فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای کیفیت فعالیت های تحقیقاتی و مطالعاتی بنیاد شهید، قدردانی از پدیدآورندگان آثار علمی برتر در حوزه ایثار و شهادت و تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و دانش اعلام کرد.

گروسی ادامه داد: این جشنواره برای نخستین بار به همت دفتر پژوهش های فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و با همکاری این مرکز آموزشی به صورت ملی و در گستره واحدها و مراکز دانشگاهی در کشور برگزار می شود.

وی یادآور شد: برترین های علمی و پژوهشی، طرح های پژوهشی، پایان نامه های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکتری پس از ارزیابی و انتخاب در مجموعه ای چاپ و منتشر خواهد شد.

مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خرداد ماه است، در خصوص روند اجرایی انتخاب آثار و برگزاری جشنواره، گفت: متقاضیان و واجدان شرایط باید از طریق پورتال تحقیق و پژوهش واحدهای ستادی سایت ایثار به آدرس isaar.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: نخستین ، جشنواره ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار