با انجام چند عمليات صورت گرفت :

كشف يك تن و 200 كيلو موادمخدر در فارس

فرمانده انتظامي فارس از كشف يك تن و 252 كيلوگرم موادمخدر در اين استان طي 72 ساعت گذشته خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "سيروس سجاديان" در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد دارند مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از شهرستان "فسا" استان فارس به شيراز حمل كنند، ماموران طي عملياتي يك دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسايي و متوقف كردند.
 
وي گفت: در بازرسي از اين خودرو 407 كيلوگرم حشيش و 55 كيلو و 800 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در صندلي و صندوق عقب خودرو جاسازي شده بود، كشف و در اين خصوص يك قاچاقچي موادمخدر دستگير شد .
 
فرمانده انتظامي فارس در ادامه از كشف 578 كيلو موادمخدر از دو دستگاه خودرو پژو در شهرستان فسا خبر داد و گفت: باندي كه به صورت عمده در امر قاچاق موادمخدر فعاليت داشتند شناسايي و ماموران متوجه شدند قاچاقچيان يك محموله موادمخدر را از استان هاي شرق كشور به شهرستان "فسا" منتقل كرده اند.
 
سردار "سجاديان" اظهار كرد: منزلي كه قاچاقچيان، موادمخدر را در آن نگهداري مي كردند شناسايي و در بازرسي از دو خودرو پژو 405 و پژو پارس كه در منزل پارك شده بود، 190 كيلو ترياك و 388 كيلو حشيش كشف و در اين رابطه يك نفر قاچاقچي موادمخدر دستگير شد.
 
کشف113 کيلو موادمخدر از يك دستگاه خودرو در شهرستان "جهرم" استان فارس از ديگر كشفيات پليس فارس بود كه سردار "سجاديان" در اين خصوص گفت : ماموران انتظامي شهرستان جهرم يک دستگاه پژو 405 حامل موادمخدر را در جاده لار، جهرم شناسايي و در بازرسي از آن 29 كيلو و500گرم ترياک و 84 کيلوگرم حشيش كشف كردند.
 
فرمانده انتظامي فارس اضافه كرد: در لارستان نيز ماموران انتظامي اين شهرستان يك دستگاه خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را كه در حال عبور از آن شهرستان بود،‌شناسايي و پس از متوقف كردن خودرو مقدار 99 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در آن خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
اگر دولت میخواهد ایران گلستان شود : مبارزه با مواد مخدر ، مشروبات، بیکاری ، آموزش اهمیت حجاب
آخرین اخبار