فیفا به خودش گل زد !

ایندیپندنت با اشاره به رسوایی‌های مطرح شده در ماجرای میزبانی جام جهانی 2022 در قطر نوشت: فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، به دروازه خودش گل زده است و باید به تغییرات تن دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس مقاله‌ای را به اتهامات فسادی که درباره میزبانی قطر برای جام جهانی فوتبال 2022 مطرح شده است، اختصاص داد.

این روزنامه افزود: اتهامات فسادی که علیه فیفا مطرح است، هر چند که تکذیب می‌شود ولی مساله جدیدی نیست بلکه اگر شایعاتی درباره این پدیده ورزشی پخش نمی‌شد، غیرمنتظره بود.

فوتبال طرفداران زیادی در جهان دارد اما پول‌های زیادی در خلال آن رد و بدل می‌شود و کارهای زیادی صورت می‌گیرد.

به نوشته این روزنامه، فیفا باید تغییراتی را در ساختار خود ایجاد کند اما دستگاهی که هم اکنون این فدراسیون را اداره می کند برای ایجاد این اصلاح و تغییر شایسته نیست.

ایندیپندنت نوشت اگر با تحقیقات مشخص شود که ادعاهای فساد بی اساس بوده است، باید حق قطر در برگزاری جام جهانی محفوظ بماند هر چند که به گرمای شدید تابستان در این کشور اعتراضاتی وجود دارد.

صرف نظر از محل برگزاری جام جهانی 2022، اتهامات فساد به اعتبار فیفا آسیب رسانده است، و از بین بردن آثار آن کار آسانی نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار