دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد

اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رهروان راه پرافتخار امام خمینی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: یکی از بهترین اعمال در بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، مطالعه صحیفه حضرت امام(ره) به ویژه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همزمان با بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: آن‌روز روز عزای بزرگ عالم اسلام شد، هرجا مسلمانی آگاه از انقلاب و مسائل آن بود، خود را صاحب عزا می‌شمرد و قطب عالم امکان و ولی الله الاعظم ارواحناه فدا در مصیبت نایبش سوگوار شد.

وی در ادامه گفت: اکنون که ربع قرن از آن روزهای مالامال درد و رنج می‌گذرد هر سال پرشکوه‌تر و با صلابت‌تر از سال گذشته یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب گرامی داشته می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در توصیه‌ای به دانش‌آموزان بیان کرد: امروز بر نسل جوان به ویژه جنبش اصیل دانش‌آموزی و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان رهروان راه پرافتخار  امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و جوانه‌های  شاداب و پرنشاط انقلاب اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رویش‌های انقلاب، تکلیف الهی است که با وحدت و انسجام کامل، هوشیاری، بصیرت، اقدام بهنگام، سنجیده امید کاذب دشمنان اسلام را در صف معارضه با جمهوری اسلامی به نا امیدی تبدیل کنند.

علامتی اضافه کرد: نسل امروز باید بدانند که حفظ انقلاب اسلامی و ارزشها و دستاوردهای آن و برپاداشتن پرچم عزت و شرف و ادامه دادن راه پرافتخار امام راحل و عظیم‌الشأن، شهدای والامقام و مجاهدین راستین انقلاب، به عنوان تنها راه غلبه بر فشار و ظلم مستکبران می‌باشد و این روحیه استکبارستیزی و مجاهدت است که ارکان نظام سلطه جهان را متزلزل ساخته و این تأسی از راه امام و همان وصیت جاودانی است.

وی در پایان گفت: یکی از بهترین اعمال در بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) مطالعه صحیفه حضرت امام(ره) به ویژه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان است که می‌تواند به عنوان دستورالعمل شاخص در تمامی مراحل انقلاب مورد عنایت و تأسی قرارگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، امام ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار