برنامه های تلویزیونی دهه مهدویت اعلام شد

همزمان با برگزاری اعیاد شعبانیه و آغاز دهه مهدویت شبکه های سیما برنامه های متنوعی روی آنتن می برند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سه برنامه "عطر انتظار"، "باران" و "نسیم اجابت" ویژه برنامه هایی است که در شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع مهدویت و به طور زنده روی آنتن می رود.

 برنامه باران22 خرداد ساعت 22،  عطر انتظار 23 خرداد ساعت10 و نسیم اجابت 23 خرداد از ساعت 2:30 بامداد از این شبکه پخش می شود.

برنامه  " قرار دل" روزهای جمعه 16 و 23 خرداد ساعت 8:30 با موضوع مهدویت از آنتن شبکه یک پخش می شود. همچنین برنامه "این شب ها" سه شنبه 20 خرداد ساعت 23 به طور زنده از شبکه ملی پخش می شود. بر اساس این گزارش در طول ایام شعبانیه جمعه ها ساعت 6 بامداد دعای ندبه و سخنرانی با موضوع انتظار پخش خواهد شد.

در شبکه دو سیما برنامه ترکیبی "آیینه خانه" سه شنبه 19 خرداد با موضوع سبک زندگی منتظران پخش می شود. برنامه ترکیبی "بچه های مسجد" نیز 22و 23 خرداد در وقت اذانگاهی به بررسی مهدویت و ارتباط با امام زمان (عج) خواهد پرداخت.

" راه آرامش" برنامه دیگری از شبکه دو سیماست که شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به طور زنده مقوله مهدویت را بررسی می کند. روز نیمه شعبان، این شبکه ساعت 19:30 برنامه ترکیبی " کوی محبت" را روی آنتن می برد.

گفتنی است :کلیپی با موضوع مهدویت تهیه گردیده که به دفعات روی آنتن خواهد رفت.

شبکه سه سیما در دهه مهدویت بعد از ظهر جمعه برنامه تولیدی " ماه چهاردهم" را آماده پخش دارد.
عطر عاشقی برنامه ای از شبکه تهران است که در روز ولادت دوازدهمین اختر اسمان ولایت و امامت پیش از خبر 18:30 پخش می شود.

دبیرخانه شورای معارف سیما نیز مسابقه ده قسمتی با عنوان ایستگاه مهدویت و طرح ختم جمعی قرآن کریم را تدارک دیده است .

انتهای پیام/
 
برچسب ها: برنامه ، تلویزیون ، شبکه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار