نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان باید در تحقق خواسته‌های امام راحل در دانشگاه‌ها تلاش کنند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه مسئولان باید در تحقق خواسته‌های امام راحل در دانشگاه‌ها تلاش کنند، گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از مطالبات امام خمینی(ره) از مسئولان و دانشجویان در حکومت جمهوری اسلامی بود.

"روح‌الله نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه مسئولان باید در تحقق خواسته‌های امام راحل در دانشگاه‌ها تلاش کنند، گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از مطالبات امام خمینی(ره) از مسئولان و دانشجویان در حکومت جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در 2 سال اخیر اتفاقات روشنی درباره سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها افتاد که باید همین روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: خواسته‌های امام خمینی(ره) باید همواره مورد توجه همه مسئولان و نخبگان و آحاد ملت قرار بگیرد و از جمله آن‌ها این است که فعالان دانشجویی نباید به احزاب و جریان‌ها وابسته باشند.

نجابت خاطرنشان کرد: افکار و اندیشه‌های امام راحل در یک روز خلاصه نمی‌شود و  اتحادیه انجمن مستقل دانشجویان در طول سال به آن‌ها مراجعه می‌کند و با عزمی جدی در تحقق مطالبات امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب می‌کوشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار