شیراز/

ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به جشنواره شعر پریشان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: تاکنون بیش ۱۰۰اثر به جشنواره شعر پریشان ارسال شده است که نه تنها از فارس بلکه علاقمندان از سایر نقاط کشور نیز به این جشنواره اشعار خود را ارسال کرده اند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حسینعلی ابراهیمی کارنامی ادامه داد: از زمانی که فراخوان جشنواره شعر پریشان اعلام شد، علاقمندان به دریاچه پریشان اشعار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند اشعار خود را در هر قالب شعری به جشنواره شعر پریشان ارسال کنند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان فارس بیان کرد: اولین جشنواره شعر پریشان در راستای فرهنگسازی حفظ و احیا تالاب پریشان و سایر تالاب ها تدارک دیده شده و به طور حتم نقش هنر در تمامی عرصه ها بخصوص عرصه های زیست محیطی منحصربفرد است.

ابراهیمی کارنامی گفت: دریاچه پریشان اکنون با خشکی دست و پنجه نرم می کند و با این جشنواره می توان فرهنگسازی مناسبی برای حفظ و احیا تالاب انجام داد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند حداکثر تا 15 خرداد با مراجعه به آدرس اینترنتی اداره کل محیط زیست استان فارس به آدرس fars.doe.ir فرم شرکت در جشنواره را دریافت و پس از تکمیل فرم، آن را به همراه شعر خود به نشانی ایمیل سازمان به آدرس mohitzistfars@yahoo.com ارسال کنند و یا می توانند اشعار خود را به صورت تایپ شده به محیط زیست استان فارس در شیراز پست کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ارسال ، اثر ، جشنواره ، پریشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.