شیراز/

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه و مستند طلوع در فارس

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند طلوع گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ 15 مهرماه 93 آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛

حمید رضا عوض دخت با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند طلوع در شیراز افزود: این جشنواره با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.

وی بیان کرد: افراد علاقمند به فیلمسازی به صورت آزاد هم می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند طلوع ادامه داد: این جشنواره شامل فیلم کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ، انیمیشن و فیلمنامه است که متقاضیان تا 15 مهرماه امسال می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس ارسال کنند.

وی با اشاره به موضوعات آثار نیز گفت: من و معلمم، مدرسه من، بهترین معلم در یک قاب، قانون و قانون مداری، کتاب و کتاب خوانی از نگاه دوربین، من، اینترنت و شبکه های اجتماعی زنگ انشاء، ساعت گفت و گو در مدرسه ما، حجاب و عفاف، تفریح سالم، همسایه ما، کار جمعی، شعار سال، سومین حرم اهل بیت(ع) و... از جمله موضوعاتی هستند که علاقمندان می توانند در آثار خود از آن بهره ببرند.

عوض دخت همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: علاقمندان برای توضیح بیشتر می توانند به سایت www.toloofilm.ir مراجعه کنند.

به گفته وی مهلت ثبت نام در کارگاه ها تا 25 تیرماه امسال است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.