استقبال با شکوه مردم از سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف روز گذشته در مراسم اختتامیه سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: این مسابقات در سطح بسیار خوب ، با رقابت‌های جدی، با رعایت قوانین و مقررات، با استقبال مردم و شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علی محمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران به مدت یک هفته میزبان نمایندگان 71 کشور از نقاط مختلف جهان بود که برخلاف میل دشمنان اسلام و قرآن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، جهان اسلام به سمت قرآن و معارف دینی حرکت می‌کند که یکی از نشانه‌های آن برگزاری چنین اجتماعات و مسابقات قرآنی است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات مقارن با مبعث رسول اکرم(ص) آغاز و مصادف با ولادت فرزندان آن بزرگوار به پایان رسید و افتخار دیگری برای جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: برگزاری این گونه محافل و مسابقات مقدمه‌ای برای رسیدن به حقیقت معارف قرآن و تدبر در آن و عمل به آیات الهی باشد.

وی با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام بزرگوار توجه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی داشتند واین برنامه به برکت لطف وعنایت مقام معظم رهبری وسایر جانفشانی شهدا شکل گرفته وامروز میزبان نمایندگان قرآنی از قاره‌های مختلف جهان است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار