اطلس‌خودرو به پیش‌بینی نتایج جام‌جهانی، جوایز نقدی و غیر نقدی می‌دهد

مدیر بازاریابی شرکت اطلس‌خودرو، نماینده اصلی کیاموتورز در ایران از رونمایی کلوپ رسمی ورزشی این شرکت خبر داد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرضیه کثیری مدیر بازاریابی شرکت اطلس خودرو  هدف اصلي این کلوپ ورزشی را ايجاد فضايي جهت تبادل نظر در خصوص مباحث ورزشي و سلامت جامعه و همچنين تقویت انگيزه و روحیه ورزش دوستی در ميان نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: اين فضاي مجازي مجموعه‌اي سرگرم‌كننده و هيجان‌انگيز شامل اخبار، تصاوير، فيلم، اپليكيشن و مهمتر از آن مسابقه، جايزه و قرعه كشي است و ثبت نام در آن براي همه علاقه مندان آزاد و رایگان است.
 
وی افزود:مسابقه "آقاي پيشگو" كه در قالب كلوپ اطلس‌كاپ برگزار مي شود، رقابتي است از جنس پيش بيني رایگان نتايج بازي ها كه بيش 318 جايزه نقدي و غير نقدي براي آن در نظر گرفته شده است؛ پس از هر بازي قرعه‌کشي انجام مي شود و نتايج آن نيز اعلام خواهد شد و هر فرد حتي اگر برنده جايزه هم شده باشد مجاز است شانس خود را در قرعه كشي بعدي هم امتحان كند.
 
مرضیه کثیری افزود :اطلس خودرو با ورزش پيماني چندين ساله دارد، اين شركت وظیفه حمایتی خود از ورزش را با حمایت از تنیس و اسکی آغاز کرد و در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات اسکی شمشک در سال 87، فستیوال مینی تنیس در سال 88، جام‌تنیس کیا در سال 89 و تنیس فیوچرز کیش در سال 92 حضور پررنگی داشت و در نهايت  امسال، همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از کلوپ رسمی ورزشی Atlas Cup رونمایی کرد.
 
مدیر بازاریابی شرکت اطلس خودرو  گفت:شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی کمپانی‌کیاموتورز كه امروزه به عنوان يك برند ورزش‌دوست در سراسر دنيا شناخته مي شود، ترويج و رونق ورزش در ایران را به عنوان یکی از رویکردها و مسوولیت‌های اصلی خود برگزيده است و با اين نگرش همواره اقدام به حمایت از رويدادهاي ورزشي و جامعه ورزش کشور در چارچوب مسئولیت هاي اجتماعي کرده است.
 
وی افزود:اطلس خودرو بر این باور است كه هر شرکت تجاری وظيفه سنگيني در قبال رشد و سلامت جامعه بر عهده دارد، بدون شك نميتوان نقش تأثير گذار ورزش را در پويايي جسمي و روحي همه اقشار جامعه به ويژه جوانان ناديده گرفت.
 
گفتنی است علاقمندان به شرکت در قرعه کشی، می توانند پس از عضويت رایگان در سايت اطلس كاپ به آدرسatlaskhodro.hyperclubz.com   ، بازي‌ها راپيش بيني کرده و شانس خـود را در هـر 64 مسابقه جـام جهاني امتحان کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، اطلس ، کیاموتورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار