جودکی: فصل‌آینده در نفت تهران بازی می‌کنم / فوتبالم را مدیون استقلال و "قلعه‌نویی" می‌دانم

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بدون شک خودم را یک استقلالی می‌دانم و پیشرفت فوتبالی‌ام را مدیون باشگاه استقلال و قلعه‌نویی هستم.

میثم جودکی، درخصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن اظهار داشت: خدا را شاکرم به لحاظ جسمی در شرایط مطلوب به سرمی‌برم و وضعیتم از لحاظ روحی خوب است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان افزود: 4-5 روزی است که از اردوی امارات به کشورم برگشته‌ایم و اردوی مناسب و خوبی را در این کشور پشت‌سر گذاشتیم.

جودکی بیان کرد: قرار است 4 روز به استراحت بپردازیم و در این مدت استراحت به اراک بازگشته‌ام که پس از یک یا دو روز دیگر باز هم به تهران برمی‌گردم.

کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان با اشاره به وضعیت قراردادش و این‌که قرار است فصل آینده در کدام تیم حضور داشته باشد تصریح کرد: باید بگویم که قراردادم با باشگاه استقلال تمام شده است و با مسئولان باشگاه نفت صحبت‌هایی هم صورت داده ام و قرار است فصل آینده در نفت تهران باشم.

وی اشاره کرد: قرار است پس از بازگشتم به تهران با مراجعه به هیأت فوتبال استان تهران قرار دادم را به ثبت برسانم و به عنوان بازیکن نفت مشغول به بازی شوم.

جودکی عنوان کرد: اردوی ما به اکراین بدلیل یک‌سری مشکلات لغو شد و قرار است ما 20 خرداد اردویمان را در تهران برگزار کنیم.

البته اردوی تهران مناسب است اما مکان اردو باید جایی باشد که به لحاظ آب‌ و هوایی با محل انجام مسابقه هم‌خوانی داشته باشد و به ما کمک کند.

کاپیتان تیم ملی جوانان درمورد شرایطش در باشگاه تأکیدکرد: فصل خوبی را در استقلال پشت سر گذاشتم اگر چه دو مشکل سخت پیش‌روی من قرار است ولی به باشگاه استقلال عشق می‌ورزم.

وی خاطرنشان کرد: من فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم و خودم را یک استقلالی را می‌دانم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۰۳:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
موفق باشی و انشاالله دوباره برگردی
آخرین اخبار