آمریکا رهبری نالایق دارد یا دولتی بی‌کفایت؟

خبرگزاری یو اس نیوز طی گزارشی سیاست‌های داخلی باراک اوباما را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری یو اس نیوز طی گزارشی، سیاستهای باراک اوباما را در رابطه با امور داخلی آمریکا به باد انتقاد گرفت.


به گفته پیتر وهنر، عضو ارشد مرکز اخلاق و سیاست عمومی آمریکا، "اوباما ثابت کرده است که در اداره کشور، به گونه خارق‌العاده‌ای بی‌لیاقت است."


استفانی سلد، نویسنده گزارش با استناد به این جمله، سیاست‌های اوباما را در رابطه با اداره کشور نادرست دانسته و نوشته است، "یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات اوباما دادن وعده‌هایی است که خودش هم می‌داند از عهده انجامشان بر نمی‌آید."


موضوع دیگری که در این گزارش مطرح شده است، رسوایی و استعفای اخیر اریک شینسکی، رئیس سابق سازمان امور نظامیان آمریکا است. به گفته سلد، "شینسکی فقط یک مهره کوچک بود، در حالیکه مقصر واقعی و کسی که سزاوار استعفا است، فرد دیگری است. اکنون با گذشت چند سال از آغاز ریاست جمهوری اوباما، با نگاهی کلی و از بیرون به شرایط کشور، کاملا می‌توان تاثیر این بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی را مشاهده کرد. این موضوع برای همه ما تجربه‌ای بزرگ محسوب می‌شود. البته خود ما هم در این رابطه مقصریم، چرا که مدت‌ها پیش باید این عملکرد ضعیف را زیر سوال می‌بردیم و از نتایج استف‌باری که امروز شاهد آن هستیم، جلوگیری می ‌کردیم."



انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، رهبر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار