توزیع کارت آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها از امروز

آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها روز جمعه 16 خرداد ماه با حضور بیش از 16 هزار داوطلب در 9 حوزه امتحانی در تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ بر اساس اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

بر همین اساس از صبح امروز لينك مربوط به كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در آزمون روي سايت اطلاع‌رساني سازمان به نشاني www.sanjesh.org  قرار گرفته است و متقاضيان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌یي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و...) و اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و...) خود نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه کنند.

بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

یادآور می‌شود؛ در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شركت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:00 الي 12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روزهاي چهارشنبه مورخ 14/3/93 و پنجشنبه مورخ 15/3/93 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، ضلع شمال‌غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار