کرمان/

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان از روند اجرای بهسازی بازار کرمان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به همراه استاندار از روند اجرای بهسازی بازار بزرگ کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان ، آیت‌الله سیدیحیی جعفری در این بازدید ، بر انجام کار کارشناسی دقیق و علمی تاکید کرد و گفت: مسئولان تلاش کنند تا با تبادل‌نظر و مشورت کار اساسی و بدون اشتباه در بازار انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: نتیجه‌ی نهایی مطلوب این طرح را در یک‌سال آینده ببینیم و شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های مسئولان باشیم.

آیت‌الله جعفری ضمن تشکر از استاندار، شهردار و سایر مسئولان استان افزود: طی سال‌های گذشته آن‌طور که باید به بازار کرمان توجه نشد ، اما در دوره‌ی فعلی فرصت خوبی ایجاد شده است تا مجموعه‌ی بازار کرمان بازسازی و تبدیل به بازاری در خور شأن مردم کرمان شود.

وی با ابراز خوشحالی از وحدت و انسجام ایجاد شده بین مسئولان استان خاطرنشان کرد: بازار کرمان سابقه‌ی زیادی دارد که باید احیا شود .

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مسایل مطرح شده از سوی برخی از بازاریان اشاره و تصریح کرد: بازاریان بیان کردند ، مسئولان اجازه نمی‌دهند وارد کار بازسازی شوند که باید بگویم مسئولان کرمان با همه‌ی مسائل مربوط به کمبود امکانات ، وجود مشکلات و ضوابط و قوانین دست و پاگیر کار بازسازی بازار را با قوت انجام می دهند.

آیت الله جعفری با بیان اینکه بازاریان مورد تکریم و احترام همه هستند، افزود: از بازاریان درخواست می‌کنم برای اجرای این طرح با مسئولان همکاری کنند تا بازار کرمان از وضعیت فعلی نجات پیدا کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار و توجه وی به شهر کرمان ، گفت: بازسازی بازار کرمان را سال‌ها پیگیری می‌کردیم، اما به نتیجه نمی‌رسید.

فتح‌الله مویدی افزود: خوشبختانه در دوره‌ی فعلی با حمایت‌های استاندار، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تلاش شهردار کرمان کار بهسازی بازار در حال انجام است.

وی از سوی بازاریان قول همکاری داد و خاطرنشان کرد: بازاریان برای تسریع در روند اجرای این طرح همکاری های لازم را با مسئولان انجام می دهند./ش/ن

برچسب ها: بازدید ، امام جمعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.