فریبا: کی‌روش از روز اول مخالف اضافه شدن مجید صالح به تیم ملی بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مجید صالح در کنار تیم ملی قرار گیرد اما فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی از روز اول مخالف این قضیه بود.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سرمربی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی تیم کار سختی پیش رو دارد و باید به آمادگی و تأثیرگذاری بازیکنان توجه کند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: ایران در جام‌ جهانی بسته بازی می‌کند و چشم‌ به ضد حمله‌ها دارد.

وی اذعان کرد: من فکر می‌کنم دروازه‌بان اصلی تیم ملی رحمان احمدی است و در دفاع خسرو حیدری، پژمان منتظری، سیدجلال‌ حسینی و سمت چپ  دفاعی هنوز معلوم نیست و هافبک‌های تیم ملی نکونام، آندو تیموریان، اشکان دژاگه و شجاعی جلوی این بازیکنان بختیار رحمانی و در خط حمله رضا قوچان‌نژاد بازی می‌کند.

فریبا در مورد صحبت‌های کفاشیان در مورد تمدید قرارداد کی‌روش گفت: بعداز جام‌جهانی باید در مورد تمدید قرارداد سرمربی تصمیم بگیریم. در دوره مقدماتی جام‌جهانی بعد از باخت به ازبکستان، برخی از کارشناسان به دنبال جایگزین کی‌روش بودند اما بعد از آن تیم‌ ما 3 بازی با تیم‌های قطر، لبنان و کره جنوبی انجام داد که آنها را برد و کی‌روش ستاره شد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: تمدید قرارداد کی‌روش بستگی به نوع بازی ایران در جام‌جهانی دارد اگر تیم ما به مرحله‌ بعد صعود کند باید با این سرمربی تمدید قرارداد کنیم. اما توقع برد در همه بازی‌های تیم ملی در جام‌جهانی را نداریم، ملاک خوب بازی کردن است.

فریبا در مورد این‌که چرا مجید صالح تیم ملی را در جام‌جهانی همراهی نمی‌کند خاطرنشان کرد: بحث مجید صالح نشستن روی نیمکت تیم ملی بود و فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت که این مربی در کنار تیم ملی قرار گیرد اما فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی از روز اول مخالف حضور وی در تیم ملی بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ملی ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۱۳:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
مجیدصالح کم تجربه گی کرد والا میتوانست از تجربه کی روش بیشتر استفاده کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
رکوردی دیگر در راه است؟
تنها تیم ملی که روی نیمکت یک مربی از خود آن کشور ندارد
مقتدرترین فدراسیون تاریخ جهان در حال شکل گیری
-اگر فدراسیون نکته بین و باهوش باشد باید همین امروز یک مربی ایرانی انتخاب شود که روی نیمکت و در کنار تیم باشه و نه روی سکو
آخرین اخبار