کرمانشاه/

افزایش 25 درصدی سهم تعاون با سرمایه‌گذاری 378 هزار میلیارد تومانی

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 25 درصدی سهم تعاون با سرمایه‌گذاری 378 هزار میلیارد تومانی محقق می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سیدعلی‌اکبر طاهایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اوضاع کنونی بیکاری در استان کرمانشاه پذیرش مدیریت ‌در این استان بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه شرایط لازم باید برای حضور سرمایه‌گذار در استان کرمانشاه فراهم شود،افزود: با وجود شرایط نامساعد بودجه کشور، دولت استان کرمانشاه را در کانون نگاه ویژه خود قرار داده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت : هم‌افزایی بین کارکنان ادارات کار از مهم‌ترین تاکیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور به شمار می‌رود.

طاهایی با اشاره به اینکه باید بخش تعاون وزارت‌خانه قوی‌تر شود، افزود: در حال حاضر این بخش با تحلیل رو به رو شده که در این زمینه باید تعامل‌های خاصی میان کارآفرینان و کارفرمایان به وجود آید.

به گفته این مسئول، استان کرمانشاه به‌دلیل تحمل فشارهای سنگین هشت سال دوران دفاع مقدس و شرایط سخت دیگر بسیاری از فرصت‌های جذب سرمایه‌‌گذاری و حضور صاحبان ‌سرمایه در خود را از دست داده است.

وی گفت : در حال حاضر سهم بخش تعاون کمتر از پنج درصد است که دولت در این خصوص باید 30 هزار میلیاردتومان بودجه بپردازد و این در حالی است که اگر بخواهیم سهم تعاون را به 25 درصد برسانیم نیازمند سرمایه گذاری 378 هزار میلیارد تومانی هستیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با توجه به اینکه اوضاع منطقه در کشور دارای شرایط ویژه‌ای است، ایجاد فضاهای امنیتی در کشور موجب بهبود اوضاع شرایط کسب و کار خواهد شد/ش/ن.

برچسب ها: کرمانشاه ، افزایش ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.