تبریز/

معرفی مدیر جدید پژوهش و فناوری واحد اهر

در مراسمی دکتر سعیده ابراهیمی به عنوان مدیر جدید پزوهش و فناوری واحد اهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در آیین معرفی مدیر جدید پژوهش و فناوری واحد اهر حوزه معاونت پژوهش و فناوری و قسمت های وابسته را یکی از ارکان مهم دانشگاه در جهت حمایت از طرح های پژوهشی، تحقیقاتی و استعدادیابی و شناسایی نخبگان و افراد فعال در حوزه پژوهشی برشمرد.

دکتر نادر اسدی، گفت: تلاش کنیم ضعفهای دفتر ارتباط با صنعت را شناسایی و زمینه های درآمد زایی در این حوزه را فراهم نمائیم.

وی، گفت: امکانات و تجهیزاتی که در این دانشگاه در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی وجود دارد می تواند زمینه های همکاری در حوزه صنعت با دانشگاه را جهت انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی فراهم نمید.

دکتر اسدی، با اشاره به شعار سال و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بر تلاش مضاعف همکاران و اساتید در عملیاتی کردن این امر مهم در حوزه پژوهش و تحقیقات تأکید کرد.

وی، افزود: باید با درآمدزایی مناسب و با همکاری مراکز تولیدی و صنعتی از امکانات دانشگاه در جهت همکاری های مشترک استفاده نمائیم.

دکتر اسدی، بر توسعه انجمن های علمی دانشجویی تأکید کرد و افزود: ها اکنون 14 انجمن در سطح دانشگاه در رشته های مختلف فعال شده که انتظار داریم مدیر جدید پژوهش و فناوری واحد در توسعه این انجمن ها گام های اساسی بردارد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از دکتر مهران ادوای مدیر سابق پژوهش و فناوری واحد اهر، دکتر سعیده ابراهیمی به عنوان مدیر جدید پژوهش و فناوری واحد اهر معرفی شد.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: پژوهش ، فناوری ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.