سیدرضایی: هدف اصلی ما قهرمانی در تور مالزی است

سرمربی تیم درچرخه‌سواری پیشگامان کویر یزد در خصوص حضور این تیم در تور سنیک کارا اندونزی گفت: هدف اصلی ما در سال‌ 93 قهرمانی در این تور بین‌المللی است.

سید مصطفی سید‌رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تور سینک کارا را در 9 مرحله و مسیر تقریبأ سر بالایی برگزار خواهد شد و جزو یکی از بهترین تورهای آسیا است و اگر مشکی پیش نیاید به دنبال کسب برترین عناوین در این تور خواهیم بود.

سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در ادامه افزود: رکاب‌زنان ما از انگیزه‌ بالایی برخوردار هستند و در این مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌اند و من نیز خود به جای محمد رجبلو که در قزاقستان از ناحیه دست آسیب دید رکاب خواهم زد.

وی در خصوص آمادگی خود برای حضور در این تور تصریح کرد: با توجه به این‌که چند سال است که در کسوت مربی هستم اما همیشه همراه شاگردانم تمرین کرده‌ا م و از نظر بدنی از آمادگی نسبی برخوردارم و از تجربه خود برای حضور در این رقابت‌ها استفاده خواهم کرد تا بتوانم عملکرد خوبی از خود بر جای گذارم.

سیدرضایی در ارتباط باعملکرد در رکاب زنان در قزاقستان گفت: رکاب‌زنان در قزاقستان به شدت ضعیف بود و این نتایج نشان دهنده عملکرد بد بازیکنان بود. وقتی فدراسیون نفراتی را بدون انتخابی یا این‌که بدون هیچ‌برنامه‌ای و توسط مدیر تیم نه سرمربی انتخاب کرده و به مسابقات اعزام می‌کنند نتیجه‌ای بهتر از این پیش نخواهد آمد و با توجه به تعداد نفرات اعزام شده بدترین نتیجه‌ای بود که می توانستند کسب کنند.

سرمربی پیشگامان کویر یزد در پاسخ به این سوال که‌ آیا بوران تأثیری در رشد رکاب‌زنان در این در رقابت‌ها داشته است یا خیر تصریح کرد: حضور بوران هیچ‌تأثیری در عملکرد رکاب‌زنان در قزاقستان نداشت زیرا وی تنها بر روی تمرینات بانوان کارکرد و نتیجه‌شان به نسبت بد نبود، اما در قسمت آقایان فکر نمی‌کنم تمرین و برنامه‌خاصی برایشان در نظر گرفته باشد.

وی در ادامه افزود: فدراسیون با استفاده از رکاب‌‌زنان 3 تیم برتر آسیا یعنی پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویریزد وشهرداری تبریز  در مسابقات امتیاز می‌گیرد که اصلأ این سیستم انتخابی درست نیست، برای مثال به جای آن‌ که جوانان را که به هرحال استعداد‌های آینده کشور هستند را نمی‌برند و به جای آن تعداد بانوان بیش‌تری را اعزام‌می‌کنند. بیگ از جوانان تیم ما است که 2 سال تمام در تمامی مسابقات جزء نفرات اول است اما در زمان انتخابی کس دیگری جایگزین وی می‌شود.

سیدرضایی در ارتباط با حضور پیشگامان در اواخر خرداد‌ماه در تور بین‌المللی آذربایجان گفت: در حال حاضر بیش‌ترین تمرکز و رکاب‌زنان‌مان بر روی تور مالزی است که بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و پس از این تور به ایران خواهیم آمد تا در تور آذربایجان شرکت کنیم. اما به دلیل خستگی رکاب زنان خود فکر نمی‌کنم بتوانیم آن نتیجه لازم را بگیریم.و امیدوار هستم که در تور مالزی عنوان قهرمانی را از‌آن خود کنیم.

وی در آخر در ارتباط مرحله‌دوم لیگ کشورمان گفت: مرحله دوم مسابقات سوپر لیگ در ماه رمضان برگزار خواهد شد و ما در قسمت پیست و دنبال آن هستیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار