لیگ جهانی والیبال20104؛

مهدوی: از اهداف برزیلیها استفاده می کنیم/خود باوری بیش از حد دردسر ساز شد

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هدف برزیل برای جبران شکست هایش باعث بالا رفتن اشتباهاتش می شود که باید از آن بهترین استفاده را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛کاپیتان دوم تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: برزیل قطعا برای جبران سه شکست قبلی مقابل ایران به میدان می رود که این مسئله می تواند فشار روانی روی این تیم را بالا ببرد و فرصتی برای ما فراهم کند تا از اشتباهات آنها بهره ببریم.

مهدوی گفت: باید به کواچ فرصت بدهیم و الان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به روحیه و حمایت داریم.

وی افزود: بازی با ایتالیا را خیلی آسان گرفته بودیم و شاید به همین دلیل خیلی راحت شکست خوردیم. باید بدانیم که سال دومی است که حضور در لیگ جهانی را تجربه می کنیم و راه زیادی برای پیشرفت مقابل ما باقی مانده است.

وی افزود: باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و حواس خود را جمع کنیم و بدانیم که مقابل تیم های پر افتخار و بزرگی به میدان می رویم.
مهدوی گفت: شکست های برزیل در آغاز لیگ جهانی می تواند درس بزرگی برای ما باشد که بدانیم هر تیم بزرگی ممکن است شکست های بدی پشت سر بگذارد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش از آغاز لیگ جهانی هم توقعات مردم بالا بود و هم خودباوری بیش از حد در میان بازیکنان نیز دردسرساز شد. باید خود را از نظر روانی به شرایط عادی بازگردانیم و بدانیم که در هیچ مسابقه ای نباید از پیش برنده یا بازنده بدانیم.

وی تاکید کرد: اینکه پس از دو باخت مقابل ایتالیا کسانی می گویند کواچ گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی ایران نیست حرف غیرعادلانه ای است. در نخستین مسابقاتی که در زمان ولاسکو به میدان رفتیم نیز مقابل چین با دو بازی بد شکست خوردیم. ولاسکو زمان زیادی برای آشنایی با والیبال ایران داشت اما کواچ این فرصت را در اختیار نداشت.

مهدوی گفت: باید به کواچ فرصت بدهیم که والیبال ایران و بازیکنان را بیشتر بشناسد. الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به روحیه و حمایت داریم و مطمئنم با کسب امتیاز مقابل برزیل مشکلات تیم حل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.