دیوید کولتارد: راننده جدید نمی خواهیم

کولتارد از رانندگان قدیمی رقابت‌های فرمول‌یک معتقد است بسیاری از رانندگان از شرایط، قوانین و موتورهای توربو که در این فضل دیده می‌شوند، راضی نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کولتارد که عنوان کرد خود نیز به فرمول‌یک جدید علاقه‌ای ندارد گفت: رانندگان فرمول‌یک خوشحال نیستند. تیم‌ها و کسانی که در این بازار حضور دارند، از این وضعیت خوشحال هستند، چون این برای آنها منبع درآمد است و سودهای کلانی نسیبشان می‌شود. این را خوب درک می‌کنم، اما رانندگان فرمول‌یک در این فصل از رانندگی با اتومبیل‌های جدید لذت نمی‌برند.

وی ادامه داد :هملتون و روزبرگ قطعا خوشحال‌ترین رانندگان این فصل هستند، چرا که بهترین پکیج را دارند و در طول رقابت‌های گذشته همواره موفق بوده‌اند. اما وقتی تنها با آنها صحبت کنید، می‌بینید که حتی آنها هم به اندازه سال‌های گذشته از فرمول‌یک جدید و اتومبیل‌های تازه لذت نمی‌برند.

وقتی وارد یک پیست فرمول‌یک می‌شدید، اولین چیز صدا بود. صدا تأثیر زیادی داشت، چرا که طرفداران را به وجد می‌آورد و باعث می‌شد هیجان زیادی در طول برگزاری رقابت داشته باشند.

وی افزود :وقتی بچه بودم و به پیست سیلورستون می‌رفتم، یادم می‌آید که همیشه در پیچ می‌ایستادم. آنها صدا فوق‌العاده بود. همراه با مه صبحگاهی، ژان آلسی با فراری خود در پیست غوغا می‌کرد. آن صدا افسانه‌ای بود. وقتی وارد پیست می‌شدم آن را می‌شناختم. می‌دانستم که این فراری آلسی است.

 شنیدم که تماشاگران موناکو امسال ۲۰ درصد کمتر از سال‌های پیش بوده است. ما تعهداتی به تماشاگران داریم. طرفداران حق صحبت کردن دارند و ما می‌دانیم آنها چه می‌خواهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار