فعالیت 15 هزار آموزشگاه حمایتی غیر دولتی

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در قالب طرح‌های برون سپاری 15 هزار آموزشگاه غی‌دولتی بخشی از وظایف و ماموریت های این سازمان را انجام دهند.

 یدالله مهر علیزاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اجرای اصل 44در زمینه برون سپاری مسئولیت ها به بخش های غیر دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 15 هزار آموزشگاه غیر دولتی در سطح کشور و تحت نظر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در اجرای اصل 44 بخش از وظایف و ماموریت‌های آموزش و مهارتی این سازمان ر در قالب طرح‌های برون سپاری انجام می‌دهند.
 
وی افزود: همچنین از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تعداد 5 هزار استاندارد مهارت تدوین شده است و تمامی آموزش‌ها و مهارت‌های ارائه ‌شده و مراکز آموزش سازمان نیز در قالب این استانداردها و منطق با تازه‌ترین روش‌های علمی ارائه می‌شود.
 
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: سازمان هم اکنون دارای 700 مرکز آموزشی ثابت با سه هزار و 500 کارگاه فعال در سطح  کشور است که در رشته ‌های مختلف صنعتی، خدماتی، کشاورزی، آموزش‌های مهارتی لازم را ارائه می‌دهند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار