از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت؛

حجم "مکالمات ایرانیان" با سایر کشورها چقدر است؟

شرکت ارتباطات زیرساخت از انجام ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه مکالمه از سوی ایران با سایر کشورهای جهان در سال ۹۲ خبر داد که در این میان بهترین کیفیت شبکه بین الملل برای مکالمه متعلق به کشور هایی از جمله انگلیس و آلمان بوده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، شرکت ارتباطات زیرساخت از انجام ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه مکالمه از سوی ایران با سایر کشورهای جهان در سال ۹۲ خبر داد که در این میان بهترین کیفیت شبکه بین الملل برای مکالمه متعلق به کشور هایی از جمله انگلیس و آلمان بوده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۲ بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه ارتباط بین الملل را برای ایرانیها برقرار کرد.

حسین معدنی پور مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت در این باره گفت: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته با وجود اعمال محدویت در تبادل ترافیک بین الملل ناشی از تحریم های ناعادلانه بانکی علیه کشورمان، امکان پذیر شده است.

وی افزود: با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و با استفاده از توان بالقوه بخش خصوصی این چالش ها در این شرایط به فرصت تبدیل و ارتباطات با کیفیت مناسب با تمامی مقاصد بین المللی برقرار شد.

این مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه در سال گذشته کیفیت ارتباطات نسبت به قبل بهبود داشته است ادامه داد: این آمار بیانگر همفکری و همکاری متقابل دولت و بخش خصوصی با یکدیگر در ارائه سرویس مطلوب و مناسب به هموطنان خصوصا در شرایط مورد نیاز است.

 مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ زیرساخت خاطرنشان کرد: کیفیت مکالمات بین الملل علاوه بر کیفیت سیستم های ارتباطی واسط، وابسته به شبکه کشور مقابل نیز است که در این میان بهترین کیفیت (ASR) شبکه بین الملل متعلق به کشورهایی از جمله انگلیس و آلمان با بیش از ۴۴ درصد موفقیت و کشور های همجوار همچون ترکیه و امارات با حدود ۴۰ درصد موفقیت درسال گذشته بوده است.

معدنی پور گفت: کانال های بین الملل کشورمان با مقاصد بین المللی در سال ۹۲ با ۳۰ درصد افزایش به ۴۷ هزار کانال رسید.

انتهای پیام/

منبع:مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار