اگر کارآفرین هستید، بخوانید؛

7 کتابی که هر "کارآفرین" باید آنها را بخواند

کارآفرینان لزوما نباید تحصیلات عالیه داشته باشند بلکه هر کسی به نسبت سرمایه و بودجه ای که دارد با خلاقیت و استعداد میتواند کاری را راه اندازی کرده و درآمد زایی کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،کارآفرینی یعنی خلاقیت و نوآوری اما کارآفرینان باید همیشه به مهارت ها و علم خود بیافزایند به این معنا که باید یادگیری را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند.

مطالعه و تحقیق جزء ضروریات کاری کارآفرینان است.کتابهایی وجود دارند که کارآفرینان میتوانند برای ایده های کاری بهتر و همچنین پیشرفت در کار از آنها استفاده کنند.

1-کتاب "Innovator Dilemma" این کتاب توسط کلایتون کریستانان در سال 1997 به چاپ رسیده است. کریستانان استاد دانشگاه هاروارد است که تعداد اندکی شرکت هم تاسیس نموده است حدوداً 17 سال پیش این کتاب مورد استفاده ی کسانی بود که میخواستند کاری را راه اندازی کنند.

2-کتاب "Lean start up" این کتاب برای کارآفرینان که به دنبال نوآوری هستند بسیار خوب خواهد بود. اریک ریس نویسنده ی این کتاب پیشنهادات خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد به کارآفرینان تازه کار ارائه میدهد.

3-کتاب "Thinking fast and slow"  به نویسندگی دنیل کنمان ذهن کارآفرین را به سمت ایده های بزرگ سوق میدهد کنمان خود روانشناس و برنده ی جایزه نوبل برای نویسندگی این کتاب در حوزه ی اقتصاد شد. در این کتاب روش های تفکر و شرح و توضیح سیستم نگرش افراد اشاره شده است.

4- کتاب "The E-Myth" در سال 1995توسط مایکل گربر مورد بازنویسی قرار گرفت. گربر حدود 40 سال از عمر خود را وقت صرف پژوهش و تحقیق در حوزه های کسب و کار کوچک نموده و در این کتاب علت عدم موفقیت تجارتها را توضیح داده و راه کارهایی برای به حرکت در آوردن چرخه ی کار پیشنهاد نموده است.

5- کتاب "The 4 steps to epiphany" در سال 2005توسط استیو گری به چاپ رسید. استیو گری در این کتاب در مورد تکنولوژی در کار و رابطه ی پول و سرمایه با کار صحبت میکند و نقش سرمایه گذاری در کار را توضیح میدهد.

6-کتاب "Venture Deals" به نویسندگی برد فلد و جانون مندلسون که به تازگی به چاپ رسیده است در مورد ویژگی های سرمایه گذاری موفق و همچنین سرمایه داری و تامین مالی برای شروع یک کار اشاره کرده و بیش از هر چیزی به سرمایه گذاری هایی با ایده های نو پرداخته است.

7-کتاب "How to friend" در سال 1936 توسط دل کارینج به چاپ رسیده است که جزء کتاب های برتر در حوزه ی مهارت های کاری معرفی شده است. چراکه راهکارهای بسیار خوبی را برای موفقیت در تجارت در طول بیش از 80سال معرفی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار