تکرار/

کی روش: می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای با خبرنگاران برزیلی به سوال های آنها پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران, کی روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها درباره حضور در برزیل و همچنین شرایط کمپ تیم ملی در باشگاه کورینتیاس توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: ما از صعودمان به جام جهانی و حضور در برزیل و از اینکه مقابل بهترین تیم های جهان بازی می کنیم، خوشحال هستیم و خوشبختانه در برزیل کمپ بسیار خوبی را در اختیار داریم و امکانات باشگاه کورینتیاس کامل و بسیار مناسب است.

در پاسخ به سوال گزارشگر برزیلی مبنی بر اینکه آیا تماشاگران برزیلی از تیم فوتبال ایران حمایت خواهند کرد یا خیر، پاسخ داد: امیدواریم تا تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با حمایت های هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خوب و آبرومندانه ای را ارائه کنیم.

وی در سوال بعدی درباره بازی نخست و مقابل تیم ملی نیجریه گفت: همه بازیکنان از حضور در جام جهانی برزیل بسیار خوشحال هستند و تمرکزمان بر روی بازی اول مقابل نیجریه است. البته اینکه بازی اولمان مقابل نیجریه است و نه مقابل تیم هایی مانند برزیل، آلمان و تیم های بزرگ دیگر، برای ما وضعیت بسیار بهتری ایجاد کرده است.

وی درباره دیدار دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو هم اینطور توضیح داد: تیم ملی ترینیداد و توباگو البته نزدیکی های خاص خودش به فوتبال نیجریه را دارد. مانند نیجریه قدرتمند نیست اما بازیکنان بسیار خوب و باتجربه و فیزیکی دارد.

آخرین سوال از کی روش اینگونه بود که آیا وی تصوری از یازده بازیکن اصلی تیم ملی در بازی اول دارد یا خیر، که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اینگونه پاسخ داد: مطمئنا ایران باید استراتژی مناسبی نسبت به این بازی داشته باشد و نگاه و نگرشمان به این بازی بسیار مهم است. در واقع تمام بازیکنانمان باید تمرکز کاملشان را در این بازی به کار بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار