رشد توسعه اقتصادی با اجرای الگوی آموزش محصول محور

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اجرای الگوی آموزش محصول محور موجب اشتغال پایدار رشد توسعه اقتصادی و کاهش نرخ تورم در کشور می‌شود.

رهام کیایی، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص مزایای طرح آموزش محصول محور در کشور گفت: علاوه بر نقش الگوی آموزش محصول محور در ایجاد اشتغال پایدار اجرای این طرح موجب توسعه رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم در کشور نیز خواهد شد.
 
وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان سازمان دولتی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی آموزش‌های غیررسمی فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور است و در حال حاضر در بیش از 600 مرکز ثابت دولتی و 17 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌هد که با توجه به جدید بودن الگوی آموزشی محصول محور امیدواریم با توجه به هر تعداد بالای مراکز این شیوه آموزشی هر چه بیشتر در کشور توسعه پیدا کند.
 
معاون اداری، پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: طی 2 سال اخیر مهندسی جدیدی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به بخشهای پژوهشی، اداری، پشتیبانی و آموزش صورت گرفته است اما آنچه حائز اهمیت است این است که آموزش محور مبنای کار در این سازمان بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار