تورنمنت "کاسپین کاپ"؛

نوجوانان ایران با برتری برابر ترکیه قهرمان شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر نوجوانان ترکیه به عنوان قهرمانی تورنمنت "کاسپین کاپ" دست یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دیدار فینال تورنمنت فوتبال زیر 17 سال آذربایجان موسوم به "کاسپین کاپ" امشب پنجشنبه بین دو تیم نوجوانان ایران و ترکیه برگزار شد که تیم ایران با برتری یک بر صفر در این بازی عنوان قهرمانی این تورنمنت را بدست آورد.

در این بازی که از ساعت 19:30 دقیقه امشب و در ورزشگاه بائیل شهر باکو برگزار شد، نیما مختاری در دقیقه 19 گل برتری شاگردان مصطفی قنبرپور را به ثمر رساند. ضمن اینکه رضا کریمی هم در دقیقه 63 با دریافت کارت قرمز، از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال) ایران در مرحله گروهی این مسابقات دو پیروزی متوالی برابر قرقیزستان با نتیجه 3 بر صفر و تیم زیر 16 سال آذربایجان با نتیجه 4 بر صفر دست یافت و در مرحله نیمه نهایی هم با یک گل برابر تیم زیر 17 سال آذربایجان به پیروزی دست یافته بود.



در دیدار رده‌بندی این تورنمنت هم تیم زیر 17 سال آذربایجان با 4 گل تاجیکستان را شکست داد و عنوان سومی را از آن خود کرد.

 تیم نوجوانان ژاپن با یک گل بلغارستان را مغلوب کرد و در رده پنجم قرار گرفت. قرقیزستان هم با برتری یک بر صفر برابر ازبکستان در رده هفتم ایستاد، گرجستان با پیروزی یک بر صفر برابر زیر 16 سال آذربایجان به جایگاه نهمی رسید و قزاقستان هم با گل افغانستان را برد تا یازدهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کاسپین ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار