پس از قهرمانی در آسیا؛

شربیانی:فرنگی کاران جوان فوق العاده بودند/به دنبال سکوی جهانی هستیم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:انصافاً بچه های ما در رقابت های قهرمانی آسیا فراتر از کشتی گیران این قاره کهن روی تشک حاضر شدند.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:درست است تیم ایران با اقتدار به سکوی نخست مسابقات قهرمانی آسیا رسید اما این دلیل نمی شود که سطح این رقابت ها پایین بود.

وی تصریح کرد : همه تیم های آسیایی با تمام داشته های خود در رقابت ها حضور داشتند اما بچه های ما با کشتی های بی نقص خود نشان دادند یک سر و گردن  از آسیا بالاتر هستند.

شربیانی با اشاره به قهرمانی تیم ایران در روز نخست رقابتها عنوان کرد: حضور 6 فرنگی کار در فینال مسابقات روز نخست نشان از برتری بلامنازع کشتی ایران در آسیا دارد.در روز دوم نیز ما می توانستیم دو طلایی دیگر داشته باشیم اما کم تجربگی بچه ها باعث شد آنها مدالشان برنزی شود.

سرپرست تیم ملی کشتی جوانان کشورمان خاطر نشان کرد: قرارگرفتن روی سکوی نخست آسیا در جای خود بسیار ارزشمند و مهم است اما از آنجایی که هدف اصلی ما موفقیت در رقابتهای جهانی است از هم اکنون با تمام قدرت خود را برای رسیدن به بهترین عنوان در این رقابتها آماده می سازیم.

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا تیم ایران توسط علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره و در اوزان 50 و 120 کیلوگرم توسط رضا خدری و بابک رزمپوش صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران در تمامی اوزان صاحب مدال شد و با کسب 75 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تیم های قرقیزستان و قزاقستان نیز به ترتیب با کسب 51 و 50 امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، آسیا ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار