زورگیری بی رحمانه با چاقو در ساعات پایانی شب

فرمانده انتظامي گنبد كاووس استان گلستان از دستگيري چهار نفر از اعضاء باند سرقت به عنف و اعتراف آنان به 16 فقره سرقت هاي به عنف و زورگيري خبر داد.

سرهنگ  "محمد علي عسگري" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئيات اين خبر گفت: طي دو ماهه اخير اخباري مبني بر زورگيري و سرقت هاي به عنف در سطح راهها و مناطق خلوت برون شهري در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت .
 
وي گفت: تعدادي از مالباختگان نيز با مراجعه حضوري به پليس آگاهي اعلام كردند افرادي با تهديد چاقو اقدام به زورگيري گوشي تلفن همراه وجوه نقد و موتور سيكلت آنان خصوصأ در ساعات پاياني شب مي كنند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: در همين راستا تيمي ويژه متشكل از عوامل آگاهي و انتظامي تشكيل و تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
 
وي تصريح كرد: با تلاش مأموران و راهنمايي مالباختگان سركرده باند دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.
 
سرهنگ عسگري به اعترافات متهم اشاره و اظهار داشت: در تحقيقات تخصصي بعمل آمده متهم به زورگيري و سرقت هاي به عنف از شهروندان در سطح شهر هاي گنبدكاووس ، علي آباد ، دلند و آزادشهر با همكاري 3 نفر از همدستانش اعتراف كرد.
 
وي يادآور شد: با تلاش مأموران همدستان سارق نيز دستگير و در تحقيقات تخصصي بعمل آمده به 16 فقره سرقت به عنف موتور سيكلت اعتراف كردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۱۷:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
یادمه زورگیری را چند سال قبل اعدام کردند چون فیلمش لو رفته بود حالا اینا را باید اعدام کرد که عدالتتون ادامه داشته باشه
آخرین اخبار