سجادی خبر داد:

امضاء تفاهم نامه همکاری وزارت ورزش و جوانان با فدراسیونهای ورزشی

معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت هر گونه اعتبار به فدراسیونهای ورزشی در سال جاری از این پس منوط به ارائه گزارش عملکرد آنها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصرالله سجادی با اشاره به جلسات امضاء تفاهم نامه ها ی همکاری با 16  فدراسیون ورزشی اظهار داشت: در این جلسات که در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر انجام شد مسائلی چون تقویم فدراسیونهای ورزشی، برنامه های آنها در سال 93، چگونگی تخصیص اعتبار و بودجه، برنامه های تدارکاتی مربوط به بازی های اینچئون مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت منجر به امضاء  تفاهم نامه همکاری شد.

وی توضیح داد: یکی از مواردی که برای نخستین بار در این تفاهمنامه مشخص شده علاوه بر تعیین بودجه، میزان کسب در آمد هر فدراسیون از طریق حمایت کنندگان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: براساس این تفاهم نامه هر فدراسیونی  طی 4 دوره 3 ماهه (در پایان هر 3 ماه) باید نسبت به ارائه گزارش دقیق عملکرد فنی، عملیاتی و مالی فدراسیون به معاونت ورزش اقدام کنند چرا که پرداخت هر گونه اعتباری به فدراسیون های ورزشی برای سال جاری، منوط به ارائه گزارش های مالی خواهد بود.
وی همچنین در خصوص فعالیت های همگانی فدراسیون های ورزشی گفت: با توجه به توافق نامه ای که بین معاون ورزش همگانی وزارتخانه و فدراسیون ها در مورد برنامه هایشان به  امضاء رسید، مقرر شد به میزان حداقل 10 درصد به بودجه هر فدراسیون برای تحقق این مورد اضافه شود.

در نشست تخصصی هفته گذشته، فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری، بسکتبال، فوتبال، تیروکمان، کبدی، قایقرانی، اسکی، ورزش های جانبازان و معلولان، ورزش های ناشنوایان، انجمن های ورزشی، تنیس روی میز، شنا و واترپلو، بدمینتون، ژیمناستیک و کشتی در محل معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار