همزمان با نیمه شعبان؛

اعزام 60پزشک به کربلای معلی

معاون عتبات عالیات مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: از فردا 60 پزشک و متخصص برای ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله به مدت یک هفته عازم کربلای معلی می‌شوند.

علی حیدری، معاون عتبات عالیات مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در برخی از ایام سال چون نیمه شعبان حجم سفرها به عتبات بیشتر می‌شود، گفت: همزمان با نیمه شعبان از فردا یکشنبه، 60پزشک شامل متخصص قلب، بیماری‌های عفونی، اورژانس و پزشکان عمومی و همچنین امدادگران خانم و آقا به کربلای معلی اعزام می‌شوند و با استقرار در چادرهای عقبه امام حسین در بین‌الحرمین و چادرهای جمعیت هلال احمر عراق در خیابان جمهوری، به مدت یک هفته به تمام زائران اباعبدالله خدمات پزشکی و امدادی خود را ارائه می‌کنند.

معاون عتبات عالیات مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر در ادامه بیان داشت: از ماه‌ها قبل با ارسال 7تن دارو به عتبات نیاز دارویی برای ایام شعبانیه تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر در تمامی سال پزشکان خود را به عتبات اعزام می‌کند اما در سه نوبت از سال تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین حسینی و نیمه شعبان تیم‌های پزشکی ویژه‌ای به کربلا اعزام می‌شوند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اعزام ، پزشک ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار