تست مخفیانه ردبول در پیست اسپیلبرگ

روزنامه آلمانی بیلد منتشر کرد که تیم ردبول به انجام یک تست مخفیانه در تجهیزات خانگی این تیم در شهر گراتز اتریش متهم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این تست ۶ روزه که به گفته منبع منتشر کننده، به همراه تامین کننده موتورهای این تیم یعنی رنو انجام شده است، بین تست های پیش فصل در بحرین و شروع فصل در اسفند ماه در استرالیا انجام شده است. شایعات انجام این تست غیرقانونی بعد از به جریان انداختن مکاتبات به فدراسیون جهانی توسط شخص ناشناسی در این مورد به همراه مکاتبات تیم های مرسدس، فراری و ساوبر بر سر زبان ها افتاد.

نشریه بیلد همچنین گزارش داد که تیم جونیور ردبول یعنی تورو روسو نیز در این تست حضور داشت. هر دو تیم پیش از شروع فصل تلاش زیادی برای بیرون آوردن رنو از بحران پیش فصل خود انجام دادند. آنتونیو فلیکس داکوستا راننده تست ردبول در اوایل ماه مارچ در توییتر خود نوشته بود که برای یک سفر پنج روزه به اتریش می رود. وی دو روز بعد در توییتر خود نوشته بود: "البته نه به انتخاب خودم!"

فدراسیون جهانی برای تیم ها تاریخ هایی را پیش از فصل و در حین فصل مشخص کرده که تیم ها فقط مجاز خواهند بود تا در همان تاریخ ها تست های خود را انجام دهند و هر گونه تست خارج از تاریخ های مشخص شده، غیرقانونی به شمار می رود. فصل گذشته چنین اتفاقی برای مرسدس افتاد و این تیم به دلیل انجام یک تست مخفیانه با پیرلی در پیست کاتالونیا، از حضور در تست رانندگان جوان که با لاستیک های جدید پیرلی اتفاق می افتاد محروم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار