همدان/

منطقه 3 شهرداری ملایر ایجاد می‌شود

شهردار ملایر از ایجاد منطقه 3 شهرداری ملایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا رضایی با اشاره به اینکه شهرداری یک مجموعه غیردولتی است، اظهار کرد: موسسات و نهادهای غیردولتی از جمله شهرداری‌ها و موسسات غیردولتی از قوانین مصوب توسط دولت تبعیت می‌کنند اما از نظر کسب در آمد کاملاً جدا از دولت بوده و در آمدهای‌شان دولتی نیست.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهر باید همه فرآیندها را در نظر گرفت، افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مهمترین خواسته مردم است.

شهردار ملایر تصریح کرد: هر چه درآمدهای شهرداری بیشتر باشد خدمات ارائه شده به مردم بیشتر و شهری توسعه‌یافته‌تر خواهیم داشت.

وی تنوع‌بخشی در حوزه‌های درآمدزایی در شهرداری را مهم برشمرد و تصریح کرد: باید با مدیریت هزینه‌ها بتوانیم خدمات گسترده به مردم ارائه دهیم.

رضایی اظهار کرد: مهمترین بحثی که در حوزه درآمدزایی به آن اعتقاد داریم اعتماد بین شهرداری و شهروندان است.

وی عنوان کرد: درآمدزایی باید به سمتی برود که حقوقی از شهروندان تغییر نکند و منابع نیز برای نسل‌های آینده حفظ شود.

شهردار ملایر جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی، جلب مشارکت خیرین در بخش‌های مختلف خدمات شهری و استفاده از فکر هنرمندان و نخبگان شهر برای ارائه بهتر خدمات به مردم را از اولویت‌های شهرداری ملایر برشمرد.

وی با اشاره به جمعیت شهر ملایر اظهار کرد: در حال حاضر ملایر دارای 2 شهرداری منطقه یک و 2 است.

رضایی عنوان کرد: در راستای اجرای عدالت در ارائه خدمات شهری و عدم تبعیض بین شهروندان، شهرداری منطقه سه در مناطق کمتربرخوردار شهر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها مناطقی همچون امامزاده عبدالله (ع)، شمس‌آباد و طالقانی زیرمجموعه منطقه سه شهر ملایر قرار می‌گیرند.

شهردار ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های توسعه فرهنگی شهر در دست است، افزود: در جلسه‌ای که در شورای شهر تشکیل شده، اعضای شورا به توافقی در زمینه نصب تمثال شهدای شهرستان در ابتدای معابر ملایر به توافق رسیده‌اند.

وی گفت: مستندسازی زندگی شهدا و جانبازان ملایر و نامگذاری میدان یا بلواری به نام (پدران آسمانی) از دیگر برنامه‌هایی است که طبق توافق کمیسیون شاهد و ایثارگران شورای شهر به زودی در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان عملی می‌شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با همت فرماندار ویژه ملایر در صورت اعلام سرفصل‌های مرتبط، 50 میلیون تومان از طریق اعتبارات دولتی به شهرداری برای اجرای پروژه‌های مربوط به امور شهدا تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، شهرداری ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا یوسفی
۱۰:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام،باتشکراززحمات شماوهمکاران،اگر امکان دارد اتوبوس رانی شهرراتوسعه بدهید.روستایی حرم آباد راجز محدوده شهرکنید،ازابتدای پل حرم آباد تا دمسیا روشنائی بزنید ،یادی نیز ازمرحوم سرهنگ قنبری کنیم زحمات زیادی برای مردم ملایر کشید؟باتشکر