روحیه‌ بازیکنان نسبت به بازی اول خیلی بهتر است

کفاشیان: اگر از گروه صعود کنیم فیفا یک میلیون دلار بیشتر به ما می‌دهد

کفاشیان درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند یا خیر،‌گفت:بچه‌های ما شاید باور نداشتند که می‌توانند خوب بازی کنند اما بعد از بازی با نیجریه فهمیدند که می‌توان بهتر بازی کرد.


به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران از 
سایت رسمی فدراسیون، کفاشیان در ابتدا گفت: به همه خبرنگاران در برزیل خسته‌نباشید می‌گویم. همچنین از همه هوادارانی که در بازی اول از کشورمان و سایر نقاط دنیا به برزیل آمدند و با علاقه خاص خودشان تیم ملی را تشوق کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دور اول بازی‌ها نتیجه‌ای گرفتیم که ما را به بقا در جام جهانی امیدوار کرد. پس از اینکه تیم ملی به کمپ کورینتیانس بازگشت، تمرینات به سرعت از سر گرفته شد و بازیکنان به خوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.‬‎ بازیکنان برای رویارویی با آرژانتین آماده می‌شوند و روحیه‌شان نسبت به بازی اول خیلی بهتر است.

رییس فدراسیون در خصوص پاداش دیدار مقابل نیجریه توضیح داد: اگر از گروه صعود کنیم یک میلیون دلار بیشتر به ما می‌دهد که اگر این صعود انجام شود، این یک میلیون دلار را بین بازیکنان تقسیم می‌کنیم. البته به غیر از پاداشی که دولت و وزارت ورزش به بازیکنان می‌دهد. از آقای سجادی هم تشکر می‌کنم که برای حمایت تیم ملی به اینجا آمد. ایشان می‌خواستند زود بروند اما با درخواست ما ماندند که کمک کنند. پاداش تساوی برابر نیجریه نیز به بازیکنان پرداخت شده است. ما قبلا تصمیم داشتیم که پاداش هر سه بازی یکسان باشد اما در جلسه امروز کی‌روش پیشنهاد داد که این پاداش‌ها برای دو بازی بعدی بیشتر باشد ما هم دیدیم که این نظر منطقی است و پذیرفتیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم ملی نمی‌توانند لباس‌هایشان را با بازیکنان حریف عوض کنند، گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد چراکه نه تنها بازیکنان ما لباس زیاد دارند بلکه ده هزار پیراهن داریم که می‌توانیم آنها را به تماشاگران بدهیم و میان آنها هم توزیع کردیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش به مرحله بعد صعود کند یا خیر،‌ اینطور توضیح داد: بچه‌های ما اول شاید خودشان هم اینقدر باور نداشتند که می‌توانند اینگونه خوب بازی کنند اما بعد از بازی با نیجریه فهمیدند که می‌توان بهتر بازی کرد. الان تیم‌هایی که اسم یزرگی دارند مقابل تیم‌های گمنام‌تر نتیجه نمی‌گیرند و این نشان می‌دهد که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما من امیدوارم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم چراکه هم خوشحالی مردم را در پی دارد و هم به نفع فوتبال ما خواهد بود.

در ادامه کفاشیان درباره دیدار با آرژانتین گفت: فکر می‌کنم که بازیکنان ما مانند بازی با نیجریه برای دیدار بعدی هم آماده هستند. این بازی برای ما مهم است و انتظار داریم که روز خوبی برای ما باشد. البته هم بازی با آرژانتین و هم بازی با بوسنی برای ما اهمیت دارد.

وی درپایان گفت: فکر می‌کنم که بیشتر مردم دنیا بازی ایران و آرژانتین را تماشا می‌کنند. از این بازی استقبال بیشتری نسبت به بازی با نیجریه و بوسنی خواهد شد. ما این را می‌دانیم و مطمئن هستیم که این مسئله انگیزه بازیکنان ما را بالا می‌برد.
برچسب ها: جام ، جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۳:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
هه.کاش انقد که فکر پول و مادیات بودن اینا،یه کم هم فکر غیرت و عابروی ایرانی بودن.سر و ته حرفاشون فقط پول پول پول
Iran (Islamic Republic of)
rko
۱۳:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
واقعا ارزش اين همه پول خرج كردن رو دارن خودتون قضاوت كنين ،كسايي رو مي شناسم كه پول نون شبشون رو ندارن و خيلي چيزها كه خودتون بهتر ميدانيد...چرا بايد اينجوري باشه ها واقعا درسته نه فقط بايد بشيني ببيني وافسوس بخوري...
آخرین اخبار