دبیر علمی جایزه ادبی "هفت اقلیم"؛

برگزاری چهارمین دوره جایزه ادبی "هفت اقلیم" با تغییرات اساسی

آیت دولتشاه: جایزه ادبی "هفت اقلیم "در شکل و شیوه اجرایی و داوری نسبت به سال گذشته تغییر کرده است.

آیت دولتشاه در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: تغییرات هفت اقلیم امسال هم در تیم اجرایی و هم در تیم داوری است و سعی شده فرآیند داوری و برگزاری جایزه نسبت به گذشته اصولی تر برقرار شود.
 
وی همچنین ادامه داد: مهمترین  تغییر ساختاری این دوره، انتخاب دو سرپرست هیات داوران است، در بخش رمان "عباس عبدی" و در بخش مجموعه داستان "محمد کشاورز" دبیران هیات داوران امسال هستند.
 
دبیر علمی هفت اقلیم با اشاره به تیم داوری عنوان کرد: ما از تیم داوری بسیار منسجمی برخوردار هستیم. این تیم با هماهنگی و هم فکری بیشتری به بررسی داستان‌ها می‌پردازند و برای اولین بار رای نهایی با هم اندیشی این داوران اعلام می‌شود.

دولتشاه در خصوص بخش‌های چهارمین جایزه ادبی هفت اقلیم تاکید کرد:  هفت اقلیم با رویکرد به مجموعه داستان و رمان‌ها دو بخش ویژه هم دارد. بررسی تک داستان‌ها در داخل مجموعه‌های چاپ شده از بخش‌های تازه‌ی هفت اقلیم است. همچنین بخش دیگر این دوره بررسی کتاب اولی‌ها (گام اولی‌ها) است.
 
وی افزود: گرد آوری 120 عنوان از کتاب‌های چاپ شده در سال 92 از ناشران سراسر کشور انجام شده و در چهار بخش در زمستان 93 از برگزیدگان نهایی تقدیر خواهد کرد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار