محمد بهرامی، مدیر فنی و توسعه کاراته سبک شوتوکان jska در آسیا شد

رئیس سبک شوتوکانjska کشورمان به عنوان مدیر فنی و توسعه کاراته این سبک در آسیا انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد بهرامی در همین ارتباط گفت: برای فعال شدن و گسترش هر چه بیشتر رشته کاراته در سطح آسیا، این مسئولیت از سوی "آبه کی او" رئیس انجمن شوتوکان jska ژاپن به من داده شد.

وی افزود: برگزاری آزمون، مسابقات وسمینار ها در سطح آسیا از جمله مسئولیت های این بخش است که در راستای توسعه کاراته انجام می گردد.

بهرامی در خصوص برنامه های سبک شوتوکان jska گفت: آزمون‌ها و مسابقات این سبک طبق برنامه انجام می شود و بنا داریم شهریور ماه مسابقات کشوری سبک را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کنیم.

وی در مورد اعزام این سبک به مسابقات بین المللی گفت: تورنمنت بین المللی ترکیه شهریور ماه برگزار خواهد شد که در صورت موافقت فدراسیون تیمی از ایران در این رقابت‌ها شرکت می کند.
بهرامی در خصوص زمان برگزاری مسابقات جهانی این سبک اظهار داشت: مسابقات جهانی سبک چند ماه پیش به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد اما به دلیل هزینه های بالا، نتوانستیم تیمی را راهی این رقابت‌ها کنیم و من به عنوان عضو کمیته فنی در سمینار دو روزه این کشور شرکت کردم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بهرامی ، شوتوکان ، آسیا ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصح اشعري ازمريوان
۲۰:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
سلام.شيهان بهرامي ارادت دارم خدمتت مدت زمان زيادي هست ايران نبودم عراق بودم بعداز هفت سال بركشتم درضمن سبكت را همانجا توسعه دادم وتحويل جند نفر كار امد دادم وبركشتم به ميهن خودم درحال حاضر باشكاه شهرستان خودمان رو راه اندازي كرده ام مشغول تمرين كردنيم انشاّاالاه در اولين فرصت
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
شیهان بهرامی !اکبری هستم از شاگردان شما در افغانستان و ارزو دارم که در ازمونها و مسابقات اکه در ایران زیر نظر شما بر کزار میشود مارا هم فراموش نکنید. ممنون میشویم
آخرین اخبار