حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری در جمع خبرنگاران:

اعتراض داروسازان راه به جایی نخواهد برد

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اعتراض داروسازان راه به جایی نخواهد برد و کار آن‌ها خلاف رویه قانونی بوده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری" رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه مراسم ختم "آیت‌الله محمدی گیلانی" عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اطلاعیه جدید داروسازان کشور در محکومیت دیوان عدالت اداری گفت: از کسانی که منافعشان کم شده انتظاری جز اعتراض وجود ندارد لذا ما از وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم از حقوق و منافع مردم دفاع کند و در برابر خواسته یک صنف خاص کوتاه نیاید.
 
وی افزود: اقدامی که درباره داروسازان صورت گرفت کاری قانونی بوده و اعتراض آن‌ها راه به جایی نخواهد برد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری با بیان این که داروسازان باید از طریق قانونی برای دریافت پول وارد عمل شوند، اظهار داشت: ما با دریافت وجه نقد و پول مخالفت نداریم اما در حال حاضر وجهی که آن‌ها دریافت می‌کردند خلاف قانون بود.

حجت الاسلام‌والمسلمین منتظری در ارتباط با اینکه آیا در زمینه اعتراض داروسازان از دولت استعلام صورت گرفته است؟ اظهار داشت: نمایندگان دولت در این جلسات حضور داشتند و نظر خود را اعلام کردند.
 
رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به این سوال که آیا دولت درباره برخورد با داروسازان مطلع بود؟ اظهار داشت: نماینده‌ای از دولت در جلسه‌ای که این تصمیم اتخاذ شد حضور داشت.

همچنین وی در ارتباط با افزایش شکایت از مصوبات دولت یازدهم اظهار داشت: در این زمینه آماری ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، منتظری ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار